Biwak szkolny do Krakowa

Powiększ obraz

W dniach 12-15 czerwca uczniowie klas starszych wyruszyli na biwak na południe Polski, gdzie czekało na nich mnóstwo atrakcji. Pierwszy dzień spędziliśmy na szalonych zabawach w Energylandii. Nie sposób było ze wszystkiego skorzystać – rolercostery, huśtawki, wodne pontony, zjeżdżalnie, strzelnice, strefa wodna i wiele, wiele innych atrakcji sprawiły uśmiech na twarzy każdego uczestnika. Po dniu pełnym wrażeń przejechaliśmy do Krakowa, gdzie przed snem udaliśmy się jeszcze na wieczorny spacer uliczkami tego pięknego miasta. Następnego dnia zwiedzaliśmy z przewodnikiem najciekawsze punkty Krakowa, m. in.: Sukiennice, Stary Rynek czy Wawel. Był też czas wolny na zakup pamiątek 🙂 Popołudniu udaliśmy się do Bochni, aby wieczór oraz noc spędzić w kopalni ponad 200 metrów pod ziemią. Było to niesamowite przeżycie (i to bez Internetu oraz zasięgu ;)). Po kolacji oraz rozlokowaniu się na łóżkach, zwiedziliśmy z przewodnikami kopalnię ścieżką edukacyjną, a następnie mieliśmy czas na wieczorną dyskotekę oraz gry sportowe na hali. Noc upłynęła nam bardzo szybko i po śniadaniu wyruszyliśmy w podróż powrotną do domu. Późnym wieczorem na naszych uczniów przed szkołą czekali już stęsknieni rodzice 🙂 Nasz szkolny biwak uważamy za bardzo udany!