Projekt zrealizowany w II śródroczu roku szkolnego 2024/2025 w klasie V na dodatkowych zajęciach z języka angielskiego.
Celem projektu było rozwijanie umiejętności gramatycznych uczniów. Podczas zajęć uczniowie uzupełniali karty pracy z gramatyki (stosownie do wieku ucznia) oraz byli motywowani do nauki gramatyki i doskonalenia umiejętności jej zastosowania.
Na zajęciach uczniowie otrzymywali dodatkowe karty pracy do wykonania na lekcji, po uprzednim przypomnieniu i przećwiczeniu określonego materiału z nauczycielem. Uczniowie utrwalali m.in. zaimki osobowe i dzierżawcze, Present Simple, Present Continuous, liczbę mnogą rzeczowników i stopniowanie przymiotników. Po zakończonej pracy, nauczyciel sprawdzał zadania, liczył punkty i wpisywał ich ilość w tabelę, którą tworzył razem z uczniami.
Po dziewięciu testach i zliczeniu wszystkich punktów wybrano szkolnych mistrzów gramatyki. Pierwsze trzy miejsca zajęli: I – Amelia Jędruch (309 punktów); II – Maciej Kuźmiński (257,5 pkt.); III – Kaja Jędruch (216,5 pkt.). Wyróżnienie otrzymała Liliana Godula (211,5 pkt.). Wszyscy uczniowie biorący udział w projekcie otrzymali certyfikaty, również szkoła i nauczyciel prowadzący, a mistrzowie także pamiątkowe dyplomy.
AW